Wednesday, January 13, 2010

विश्व नागरिक ६६पुस १९ ल।पु

६६पुस १९ ल।पु
मेरो पृथ्वी
जहा म जन्मेको छु
मेरो जीवन नै
पा्नी माटो र हावा हो
मलाइ मावन निर्मीत पर्खालहरुले
छेक्नुहुदैन
कृतिम सिमानाले मलाइ
रोक्नुहुदैन
मैले निसंकोच
पेस्फीकमा नुहाउन पाउनुपर्छ
अन्र्टाटीकामा मैले चिप्लीखेल्न पाउनुपर्छ
मेरो र्धितलाइ मैले छाम्न पाउनुपर्छ
सहारामा विरुवा रोप्ने अधिकार छ मलाइ
झुलनको बगैचामा मालीबन्ने अधिकार छ मलाइ
काडेभ्याकुर र कंगारो कसैका पेवा होइनन्
ती पृथ्वीका जीव हुन्
मेरो परिचय मानव हो
भिसा र पासपोर्टरुपि दाम्लमहरुले
बाँध्न नखोज मलाइ
म पृथ्वी कोम मान्छे हुँ
यो विना म वाच्न सक्दिन
कालो गोरोको वर्णमा नछुट्याउ मलाइ
क्षेत्र लिङग र जातमा नटुक्याउ मलाइ
ए मानव
खै तिमीले दिएको स्वतन्त्रता
सिमानाको हकमा
नागरिकको हकमा
राष्ट्रियतको नाउमा
तिमीले भेडाहरु थुनिरहेछौ
मान्छे जन्मदै गरीव हुदैन
कुरुप हुदैन
आज मान्छेले मान्छेलाइ
जोतिरहेको छ
अधिकारको नाउमा
राष्ट्रियताको नाउमा
पार्टी र राजनीतिको नाउमा
धर्मको नाउमा
आज मान्छेले मान्छेलाइ
गोरु बनाए
भेडा बनाए
राक्षस बनाए
अनि कसै कसैलाइ
भगवान बनाएर पुजे पिन
यस्तै बाँडफाँट भित्र
फेरि हामी थुनिदैछौ
घरभित्र
एउटा बन्द कोठाभित्र
त्यहि सिमाना भित्र
जात भित्र
लिङग भित्र
क्षेत्र भित
तर म
पृथ्वी भित्र
केवल मानव हु
मेरो देवता पृथ्वी
म स्वतन्त्र प्राणी
सत्य केवल प्रकृित
पृथ्वी सुर्य चन्द्र र ताराहरु
कृतिम पर्खालहरुले
सत्य ओझेलिएको छ
आँखामा पटिटहरु छन्
यि खुल्नेछन्
त्यसवेला तपाइ पनि
यो नागरिकता स्वीकार्नुहुनेछ……॥

No comments:

Post a Comment